کیک مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و بسیار مقوی است که شما می توانید در یک مدت زمان کوتاه آن را تهیه کنید، اگر فرزندان شما گوشت مرغ نمی خورند، شما با تهیه ی این غذا می توانید کاری کنید که آنها گوشت مرغ را مصرف کنند، شاید برایتان جالب باشد که بدانید گوشت مرغ جزو مواد غذایی است که مصرف درست آن می تواند سلامت بدن را تضمین کند، بنابراین سعی کند در رژیم غذایی خود از گوشت مرغ حتما استفاده کنید در زیر قصد داریم طرز تهیه ی کیک مرغ را برای شما ذکر کنیم.

کیک مرغ سوخاری 5216531

مواد لازم برای تهیه ی کیک مرغ:

گوشت مرغ 500 گرم

نان تست یک بسته

آبلیمو یک قاشق غذاخوری

سس مایونز 5 قاشق غذاخوری

ماست پرچرب 7 قاشق غذاخوری

نمک، فلفل، زردچوبه به مقدار لازم

هویج 5 عدد متوسط

پیاز یک عدد متوسط

سیر یک حبه

پیازچه به دلخواه

آب 2لیوان

جعفری به مقدار لازم

 

طرز تهیه ی کیک مرغ:

 برای تهیه کیک مرغ در ابتدا باید گوشت مرغ را به همراه پیاز و یک حبه سیر  و هویج ها به همراه نمک و فلفل آب پز کنید و اجازه دهید که گوشت حدود ۵۰ دقیقه الی یک ساعت پخته شود. پس از اینکه ادویه ها را به گوشت اضافه کردید و گوشت شما پخته شد باید اجازه دهید که گوشت کاملا سرد شود و سپس آن را ریش ریش کنید.

 و سپس پس از ریش کردن گوشت باید هویج ها را به صورت نگینی خرد کنید، اضافه کردن پیازچه به این غذا کاملاً سلیقه می باشد اگر شما دوست دارید به همراه هویج، پیازچه ها را نیز خورد کرده و به همراه جعفری آنها را به گوشت مرغ  که از قبل آن را ریش ریش کرده‌اید اضافه کنید،  نمک و فلفل و زردچوبه و همچنین آب لیمو را اضافه کرده و مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

 پس از اینکه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کردید ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز و 3 قاشق غذاخوری ماست را به مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید.

 حال بقیه سس مایونز و ماست را که باقی مانده در ظرفی جداگانه با یکدیگر مخلوط کنید و نگه دارید.  ظرف مورد نظر خود را آورده و یک ردیف نان تست در کف ظرف خود بچینید سپس به همراه یک فرچه کمی از سس مایونز و ماست را که از قبل مخلوط کرده اید را بر روی نان بمالید و بعد مواد را به روی آن اضافه کنید و دوباره یک ردیف نان تست بگذارید و باز مواد را بر روی آن اضافه کنید این کار را تا زمانی انجام دهید که نان شما تمام شود و یا اینکه سلیقه خود که می خواهید ابعاد کیک چقدر باشد انجام دهید.

 از اینکه ردیف آخر نان توست را گذاشتید سس باقی مانده را بر روی آن و اطراف آن بمالید به طوری که به‌طور کامل سطح که شما سفید شود و سپس بر روی ظرف خود سلفون کشیده و آن را برای مدت ۱۰ الی ۱۲ ساعت درون یخچال قرار دهید و پس از آن می توانید غذای خود را میل کنید.

کیک و مرغ سوخاری 641684+8

 نکاتی که به هنگام تهیه کیک مرغ باید در نظر داشته باشید:

 برای تهیه این غذا بهتر است از قسمت‌های مختلف مرغ استفاده کنید به عنوان مثال از ران و سینه و گوشت گردن و کتف و بال استفاده کنید زیرا اگر طرح‌ها از سینه مرغ استفاده کنید که شما کاملاً خشک خواهد شد.

هنگام درست کردن سس ماست و مایونز توجه داشه باشید که  باید مایعی که به دست می‌آورید آبکی نباشد.

توجه داشته باشید که قطر موادی که روی نان قرار میدهید نباید زیاد باشد.

عده ای بسته به سلیقه ی خود ذرت و نخود فرنگی را هم به غذا اضافه می کنند که کاملا سلیقه ای می باشد.


پروتئین ما ، با ما بهترین باشید. گوشت ,تهیه ,مواد ,مایونز ,دهید ,غذاخوری ,قاشق غذاخوری ,استفاده کنید ,اضافه کنید ,یکدیگر مخلوط ,انجام دهید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کافه عصرونه معرفی کالا فروشگاهی دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور طراحی کتابخانه الکترونیک مبین دانلود - دانلود فیلم جدید تخفیفان دانلود آهنگ جدید سرمه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.